11 Haziran 2009

2009 Formula1 Turkey Grand Prix - 1



Haydi Formula1'e gidelim.
Bu yıl yine kendimce bir ilke imza attım ve ülkemizde düzenlenen, dünyaca ünlü etkinlik Formula1'i canlı izlemeye karar verdim.

Lise ve ünversite hazırlık yıllarımda ekran başına kitlenir acaba nasıl bir start nasıl bir yarış olacak diye heyecanla izlerdim. Ancak bir süredir takip etmiyordum ve geçenlerde içimdeki Formula1 heyecanı yeniden gün yüzüne çıktı.

Hemen Murat'a telefon açtım, "Hadi bu yıl kendimize bir güzellik yapalım ve Formula1'e gidelim" dedim. Onunda aklından geçiyormuş demek ki olur dedi ve anlaştık. Artık biletleri alabilirdik. Biletleri almadan önce Murat'ın mesai arkadaşı Murat'ta bize katıldı ve üç kişilik biletlerimizi artık alabilirdik.

Biletixden biletleri almak hiç kolay olmadı
Maalesef hafta içi sürekli farklı lokasyonlarda olmam kargonun bana ulaşabilmesi açısından her zaman bir problem. Normalde Biletix'den aldığım biletleri gidip Biletix şubesinden kendim teslim alırım ve problemsiz biletlerime kavuşurum. Ancak bu etkinlikte biletlerin illa kurye yoluyla bana ulaştırılması gerekiyormuş. Ve biletler bana elden teslim edilmeliymiş, birbaşkasına teslim edilemezmiş.

Biletix'in call center diye verdiği telefonda konuştuğum insanlar ise konuyla ilgili hiç yardımcı olmadıkları gibi birde "almasaydın kardeşim bize ne" üslubuyla konuştular. Lüzumsuz bir fax ile kredi kartımın cvc bilgilerini istemelerinin sebebini sorduğumda "çünkü öyle" açıklaması yapan kibar operatör telefonuda konuşmanın devamında suratıma kapattı. Biletix malesef tekel olmuş ve hizmet kalitesi çok çok kötü. Daha sonra DHL çalışanları ile anlaşıp sonunda biletleri kendi şubelerinden birine yönlendirmelerini istedim, neyse ki DHL bu konuda yardımcı oldu. Bende DHL'in kadıköy şubesinden teslim alarak biletlerimize kavuştum.

Sıralama turları ve yarış yorumları ile devam edecek.

Istanbul Park detayları için http://en.wikipedia.org/wiki/Istanbulpark

0 comments :