21 Haziran 2009

Likya yolu - plan

Doğa ile barışık birşeyler yapma fikri herzaman çekici gelmiştir. Bakir doğa, toprak ve deniz ... Bu yıl son baharında likya yolunun ölüdenizden başlayan bir yada iki etabını yürümeyi planlıyorum. Başka yürüyüşçülerin gps rotalarından bir rota derlemeye başladım bile. Bana katılmayı birilerinin olacağını düşünüyorum. 3 - 4 kişilik bir ekiple çok daha iyi bir yürüyüş olacağını düşünüyorum.

Tamamlanması gereken eksikler, rota ve plan ile gelişmeleri bu sayfalara yazacağım. Yorumlarınızla katılırsanız mutlu olurum.

İhtiyaç Listesi

  • Giyecek
    - Polar
    - Pantalon
    - Yagmurluk
    - Ayakkabı
    - Tshirt
    - Çorap
    - İç çamaşırı
    - Bere
    - Şort
    - Mayo

  • Kamp malzemeleri
    - Uyku Tulumu
    - Mat
    - Cadir
    - Kafa feneri
    - Bicak/Caki
    - Cakmak/Kibrit
    - Tuvalet kagidi
    - Havlu
    - Bardak
    - Kasik
    - Termos
    - Sinek Kovucu
    - Tuz-baharat-seker
    - Ocak - yedek yakit
  • 0 comments :