29 Temmuz 2009

Gökova tekne gezimiz 4.gün (Küfre - Karlıbük - Okluk)

Sabahın erken saatlerinde kahvaltı bile etmeden demir aldık. Sığlık ve kayalıklara dikkat ederek seyrimize devam ediyoruz. imarine ile birlikte karlıkbuke girdik. Koya girdiğimizde pek zayıf bir rüzgar vardı. imarine küçük bir kır lokantasının iskelesine demir atıp kıçtan kara bağlandı. İlhan bizimde onlara bordalamamızı söyledi. Bizde öyle yaptık. Niyetimiz menemen ile güzel bir kahvaltı ... Fakat menemenlerin gelmesi fazla gecikti bir de rüzgar kuvvetlenip demir tarayınca ben İlhan Gökmen teknelere atladık. Motoru bastığımız gibi dar koyun içinde sığ suda zorlu bir dönme sürecine başladık. Esas rotamıza koyulmaya karar verdik. Atakan botla ekibin kalanını teknelere servis yaptı. Bir kısmımız kahvaltı edecek kadar şanslı oldu. Ben ve Gökmen teknede dün aldığımız tava eklerimiz, zeytin zeytinyağı ve peynirimizle kahvaltımızı tamamladık.

Önce Ayın koyuna göz attık ardından Değirmenbükü ve Okluk. Koyun girişinde bizi Sadun Boronun deniz kızı heykeli karşıladı. Okluk koyundaki ilk restoranın iskelesine bağlandık. İki gündür medeniyetten uzak kaldığımızdan önce eksiklerimizi tamamladık. Ardından çöplerimizden kurtulduk ve koyun restoranında güzel bir akşam yemeği yedik. Rakı roka balık ve muhabbet gecenin geç saatlerine kadar sürdü.